مراقبت از پوست

سلام به همه اینجا یک ویدیوی سریع از روال مراقبت از پوست من است. ویدیوی روز چهارم نشان می دهد که kd7910 کمی آکنه را کاهش داده است. استفاده از این پاک کننده به صورت روزانه می تواند چین و چروک ها را کاهش داده و به درمان آکنه یا زگیل کمک کند. آب لیمو را می توان به طور منظم برای پوست استفاده کرد. ترکیب عسل و لیمو نیز روی پوست شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. اسطوخودوس دارای خواص بازسازی کننده است که باعث می شود پوست شما شاداب و جوان تر به نظر برسد. می توانید شیر نارگیل خود را درست کنید یا شیر خام و تصفیه نشده را در خواربار فروشی محلی خود خریداری کنید. بله، این امکان وجود دارد که با بدن خود ارتباط برقرار کنید و آن را در مورد غذاهایی که می خورید بیشتر کنید. در حالی که از پوست خود مراقبت می کنید، مراقبت کلی از بدن خود نیز مهم است. اگر به دنبال تسکین شرایط جزئی پوست یا حل تلاش خود برای داشتن موهای سالم هستید، این دستور العمل های شیر نارگیل باید شما را به درستی شروع کند. من به مدت 4 هفته در نوامبر/دسامبر چند آنتی بیوتیک قوی مصرف می کردم و مشکلات پوستی من مدت کوتاهی پس از آن شروع شد.


موثرترین آنها در رابطه با دو تا سه هفته برای کاهش جوش های آکنه طول می کشد. با این حال، بیشتر برنامه ها ممکن است به شما نیاز داشته باشند که آن را برای حدود 15 روز مصرف کنید. از آنجایی که آلوئه ورا به طور سنتی به عنوان مرطوب کننده مو برای ایجاد موهایی براق و سالم تر استفاده می شود، ممکن است تأثیر غیرمنتظره ای برای شما به ارمغان بیاورد. از سه قاشق غذاخوری شیر نارگیل، یک قاشق غذاخوری آلوئه ورا و یک قاشق غذاخوری خیار تازه استفاده کنید. این تقریباً سه روز طول کشید تا اینکه از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که موهایم به طرز خطرناکی نزدیک به ترس است. این سه ماده برای پاکسازی، تغذیه و مرطوب کردن پوست شما کافی است. علاوه بر این، بیشتر موادی که در آشپزخانه خود پیدا خواهید کرد و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. از ماست و عسل تشکیل شده و نیاز به آماده سازی زیادی ندارد. ترکیب ماست و لیمو برای پوست شما بسیار مفید است. ماست پوست را تغذیه می کند و لیمو صورت شما را تمیز می کند.


وقتی مخلوط سرد شد آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید 5 تا 15 دقیقه بماند. آناناس به پوست شما طراوت می بخشد و ظاهری روشن به پوست شما می بخشد. قرمزی را که نور خورشید در حالی که رطوبت پوست شما را ربوده است، کاهش می دهد. رطوبت پوست شما را می‌بندد، که به خلاص شدن از شر خشکی پوست کمک می‌کند. این نه تنها پوست شما را تمیز می کند، بلکه رطوبت را نیز تامین می کند. پوست کندن ماهی علاوه بر راحتی و زیبایی پوست می تواند به سلامت آسیب برساند. جو را می توان به عنوان پاک کننده یا اسکرابر استفاده کرد. پودر جو را در آب ولرم خیس کرده و بمالید. بعلاوه، اگر خودتان آن را انجام دهید، می توانید مقداری آب نارگیل نیز برای نوشیدن داشته باشید. طبق منابعی در Stylecraze، شیر نارگیل می‌تواند چین و چروک‌ها را کاهش داده و ظاهر کلی سفت‌تری به پوست بدهد. با این حال، درمان خانگی آکنه های خفیف تا متوسط ​​می تواند به طور چشمگیری ظاهر آکنه را بر روی صورت شما کاهش دهد، پوستی شفاف تر و اعتماد به نفس بیشتری به ظاهرتان بدهد.


شما می توانید با این مخلوط بخوابید اما مطمئن شوید که پوست خود را پس از شستن آن مرطوب کنید. بلافاصله پس از ورزش، روابط صمیمانه یا در روزهای پر عرق بشویید. رولرهای صورت این روزها بهترین دوست جدید بلاگرهای زیبایی و دیواهای مد هستند. یک تکه پنبه را در شیر خیس کنید و آن را روی تمام صورت بمالید. شیر نارگیل کاربردهای بی پایانی در موهای ما دارد. می تواند شوره سر، موهای خاکستری و طاسی را از بین ببرد و در عین حال قفل های شکننده و شکننده را تقویت کند. تحقیقات در مورد شیر نارگیل که علائم بیماری آلزایمر را خنثی می کند، ادامه دارد. وقتی خواربارم را تخلیه می‌کنم، اغلب متوجه می‌شوم که باید شیر نارگیل را در شام بیابم، زیرا واضح است که این تنها چیزی است که در ذهن من بود. شیر نارگیل به گونه ای برای پوست و مو مفید است، به طوری که چیزی است که من روزانه زندگی می کنم و نفس می کشم. شیر نارگیل از طریق گوشت نارگیل استخراج می شود - کاری که در واقع انجام آن توسط خودتان بسیار آسان است.


شیر خام بهترین پاک کننده است. قبل از اضافه کردن یک چهارم فنجان جوز هندی تازه آسیاب شده، اجازه دهید شیرتان کمی خنک شود. برای پاکسازی و درخشندگی بیشتر پوست، عسل را اضافه کنید. آب سیب یا تفاله سیب، هر دو برای پاکسازی پوست عالی هستند. استفاده از انار به صورت روزانه می تواند به از بین بردن برنزه و پاکسازی عمیق پوست شما کمک کند. این یک باور رایج است که آکنه می تواند ناشی از خوردن غذاهای چرب و شیرینی باشد. آکنه را می توان به آکنه التهابی و آکنه غیر التهابی طبقه بندی کرد. کودکانی که آکنه جدی دارند می توانند از پزشک یا متخصص پوست (پزشکی که مشکلات پوستی را درمان می کند) کمک بگیرند. بهترین کار این است که با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین اقدام را برای خلاص شدن از شر اسکارهای ناخوشایند آکنه تعیین کنید. این بهترین پاک کننده، لایه بردار عالی، تونر طبیعی و روشن کننده رنگ است. از این برای به دست آوردن رنگ طبیعی منصفانه استفاده کنید.